8 Aralık 2012 Cumartesi

Pinuccia'nın 11.111. Görüntülenme Sayısı Şerefine...

Merhaba,

Çoğu zaman büyük umutlarda katıldığım çekilişleri kazanamayınca kendi kendime şanssız olduğumu düşünür, hayıflanır dururum. Ama bu hafta çok hoş bir sürprizle karşılaştım. Sevgili Pinuccia 11.111. görüntülenme sayısı şerefine bir çekiliş düzenlemiş ve herhangi bir katılma koşulu dahi koymadan, takipçileri arasından bir çekiliş yapmış. Çekiliş sonucunda da kazanan ben olmuşum!

Açıkçası bu hafta içinde aldığım en güzel haberlerden biriydi. Kargom, Perşembe günü kapıma gelmiş olmasına rağmen ben ancak dün, yani Cuma gibi, şubeden alabildim. İçini açtığıma suratımın aldığı ifadeyi tahmin edersiniz.

İşte Pinuccia'nın bana yolladığı kitaplar:


  • Benim Hüzünlü Orospularım - Gabriel Garcia Marquez
  • Kozmik Tayyare - Bülent Özden
  • Ayın Çağırdıkları - Patricia Briggs

Hepsini tek tek elime alıp inceledim ve okumak için sabırsızlanıyorum!

Bu harika jesti için Pinuccia'ya kocaman teşekkürlerimi gönderiyor ve nice 111.111 hattâ 1.111.111. görüntülenmelere diyorum!

Pinuccia'nın Kitapları'na ulaşmak için tık.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...