12 Ocak 2013 Cumartesi

Okunacak Kitaplar

Geçenlerde kitaplığıma bakarken fark ettim ki, daha önce hiç yapmadığım bir şey yapmışım: Okunacak kitaplarımı bir dağ gibi biriktirmişim. Aslında böyle biriktirmeyi seven biri değilim. Aldığım anda okumayı isterim. Bu yılın başına kadar da öyle yapıyordum. Ancak ne olduysa olmuş ve imkânsızı gerçekleştirip olayı abartmışım böyle. Üstelik kitaplığımdaki dağ henüz hiçbir şey! Bunlara ek olarak e-book kitaplığımdaki Himalayalar da var!

Ne demişler "Bir Kitap Hayvanı'nın okunacak kitapları asla bitmez." Ya da bunu ben demiş olabilirim. Herneyse işte; sonuç olarak dağımı ve okunacaklar listemin "bir kısmını" blogda paylaşmak istedim. Belki yazıyı gördükçe gaza gelir de başka kitap almadan önce bunları okumayı akıl ederim.




Üst üste dizdim ki kule hissiyatı yaratsın iyice. Kitaplardan kısaca bahsedecek olursam;

En alttaki Zombi Savaşı (Bu yaz vizyona girecek World War Z filminin de kitabı aynı zamanda) ve Guillaume Musso'nun Çünkü Seni Seviyorum'unu Romancekolik ve Kitab-ı Sevda ile gittiğimiz, daha sonra Kördüğüm Hayaller'in de bize katıldığı AKMAR gezisinden hatıra. Oldukça ucuza almıştım.

Kapak ve iç sayfa tasarımıyla beni kendine hayran bırakan Kâğıt İnsanlar çok sevdiğim bir dostumun bana doğum günü hediyesi.

TÜYAP yazımda da bahsettiğim üzere Hiç Kimse Sıradan Değildir, Ares ve Başlat: Ready Player One'ı fuardan almıştım. Görüldüğü üzre henüz okumamışım.

Sağdan Birinci Mezar ve Neil Gaimancığımın Terry Pratchett'le yazdığı Kıyamet Gösterisi D&R'ın 9.90 TL'lik kampanyasından.

Gördüğünüz tüm (Başlat dışındaki) DEX kitaplarını ve Jo Nesbo'nun Nemesis'inı yayınevi okuyup yorumlamam için gönderdi. Her birini okumak için ayrı heyecan içindeyim.

Kehribar Dürbün uzun zamandır bana "beni oku" diye hüzünlü hüzünlü bakan kitaplardan. Öyle ki, serinin ilk kitabını arka arkaya zevkle okumuştum ancak üçüncü ve son kitabı sonraya bırakma kararı almam hayatımın hatalarındandı.

Ted Dekker'ın Beyaz'ı da öyle. Geçen yaz almıştım yanlış hatırlamıyorsam. O gün bugündür benimle göçebelik etmekte ancak okunamamakta.

Kara Saray'ı oldukça uygun fiyata almıştım. Ancak önce serinin ilk kitabını okumam gerek.

Üstteki İngilizce kitaplardan Stephen King'in Firestarter'ı ve Judith McNaught Almost Heaven'ı farklı sahaflardan. Lord of Flies ve The Picture of Dorian Gray ise Kitab-ı Sevda ile kitap takasımızdan kalma.

Gelelim e-booklara. Bunlar yalnıza ufacık minicik bir kısmı. Aralarından en en yakın zamanda okumak istediklerimi ayıkladım:





Uzun uzun anlatmayacağım. Sadece hepsini bir an önce yalayıp yutmak istiyorum.

Bu muhteşem DEX kitapları kartlarını gösterip hava atmadan olmaz!

Son olarak bu kez gerçek bir özlü söz: "Hiçbir zaman bitiremeyeceğim bir okunacaklar listesiyle doğmuşum." Evet, biri bana mı seslendi?



*Zehir Ustası, Gece Okulu, Üçlü İttifak, Gölgeler, Mefisto'nun Öpücüğü ve Nemesis için DEX'e ve Doğan Kitap'a teşekkürü borç bilirim.
The Sweetest Dark için ise Random House Publishing Group'a teşekkür ederim.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...