21 Ocak 2013 Pazartesi

Taptaze Kitaplar #2

Kim derdi ki bu kadar çabuk ikinci yazıyı yayınlayacağım. Ama ne yapayım, kendimi durdurmam imkânsız. Hele ki tatilin baş gösterdiği şu günlerde kitaplar adeta beni çağırıyorlar. Ben de duraksamadan alıyorum onları. Ne diyeyim, sonumuz hayır olsun.

Bu haftaya yeni 3 kitapla girdim. Aslında ikisini Cuma günü almıştım. Neil Gaimanlar'dan bahsediyorum elbette. Michael Reaves'le yazdığı Ara Dünya ve daha önceki yazımda da bahsettiğim İthaki'den çıkan son kitabı Odd ve Ayaz Devleri kitaplığımdaki yerlerini aldılar. Neil Gaiman benim en en favori yazarlarımdan biri. İster çocuk kitabı yazsın, ister yetişkin. Bu adamın kalemine âşığım. Bu yüzden tüm kitaplarını tereddütsüz alıyorum. İki yeni kitabını da okunacaklar dağımdaki Kıyamet Gösterisi ile beraber tüketip Neil Gaiman hasretimi az da olsa söndürmek niyetindeyim.




Bugün kargoyla gelen kitabım ise Brodi Ashton'un yazdığı Yerkara. DEX'in bu ay çıkardığı üçüncü muhteşem kapaklı kitap. Mitolojik bir hikâye olması da cabası. Bu harika kitap için DEX'e dev kadar teşekkürler!

İşte bu haftanın güzel başlamasının sebebi bunlar. Ve bir de kitap okuyacak bol zamanımın olmasının verdiği mutluluk. Hepsini de okumak istiyorum ancak önce hangisinden başlarım o bir muamma.

Şööyle bir de yandan fotoğraflarını koyup finali yapıyorum. Ha, bu arada; siz de benimle yeni aldığınız kitapları paylaşıp, yorumunuzda belirtebilir ya da kitaplarım hakkında iki kelâm edebilirsiniz.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...