25 Ekim 2012 Perşembe

Kitap Yorumu: Bared to You - Sylvia Day


Ben böyle küsmeli barışmalı kitap görmedim arkadaş! Kitabın yarısından çoğu, Gideon'la Eva'nın bir sebepten kavga edip, sonra tekrar barışmasıyla geçti. Bir süre sonra alıştım artık, "hah, tamam şimdi kavga ederler" dedim, o anda kavga ettiler. Barışmaları desen ayrı mevzu. Fifty Shades'deki barışmaya çok çabuk dediydim, o zaman bunlarınki neydi? Aradan iki saat geçmeden sevişiyorlar ve ardından hemencecik barışıyorlar! Hayır, ayrılacaksanız ayrılın bizi de süründürmeyin burada, değil mi? Yordu bu kitap beni yordu.

Uyuz olduğum konulardan biri de Gideon'un ser verip sır vermemesiydi. Heh, tamam, anladık "gizemli karanlık" herifsin. Yakışıklısın, zenginsin ama hiç âşık olmadın. Geçmişinden dolayı sorunlusun, burası da tamam. İyi de arkadaş, kız sana her bir şeyini anlatırken, üstelik anlatmadığı şeyleri de stalker gibi sen kendi başına öğrenirken, ondan bir tanecik bilgiyi saklaman adil mi? İnsan az da olsa çıtlatır yahu! Kitap bitene kadar söylemedi hiçbir şey, Eva da her seferinde bahaneleri yedi oturdu. Adamın tavırlarında tutarlılık göremedim ben. Mesela; kıskanç Eva yine feci halde krize giriyor, sahneyi terk ediyor (her kavgada ortamı terk edip kaçıyor zaten. ona da ayrı sinir oldum); sonra Gideon bunu takip ediyor önce bir işi pişiriyorlar. Bu sırada bizim kız yumuşuyor bayağı tabii. Sorguya çekme zamanı geldiğinde Gideon olayı "Beni bırakmanı istemiyorum"lara getirip hallediveriyor meseleyi. Yok yok, kızda da sorun var. 


Bared to You'nun konusu şöyle; Eva Tramell yeni bir işe başlıyor ve daha işinin ilk gününde karşılaştığı son derece yakışıklı ve karizmatik adam yüzünden kayıp düşme seviyesine geliyor. Ardından birkaç kez daha iş yerinde böyle karşılaşıyorlar. Daha 3. karşılaşmada falan adam Eva'ya "I want to fuck you" deyip açık açık dile getiriyor isteğini. Bir de bu adam Eva'nın patronunun patronu Gideon Cross çıkmasın mı? Bizim kız başlarda azıcık direnç gösterse de sonradan neredeyse herifin üzerine atlıyor. Bu arada hem Eva hem Gideon geçmişlerinde yaşadıkları büyük olaylar yüzünden sorunlu. Yukarıda da bahsettiğim gibi; Eva kitabın yarısında 'aman başkasından öğrenip benden kaçmasın' diyerekten yaşadıklarını anlatırken, Gideon hiçbir şey söylemiyor. Sadece geceleri korkunç kabuslar görmesine sebep olduğunu biliyoruz.

Bana göre kitabın çok büyük bir kısmı "kaç-kovala"larla geçti. Şok edici bir olay yaşanmadı. Ama ne var ki; sonuna kadar okutturdu kendini. Çok bekledim oradan buradan Eva'nın belalısı çıksın diye ama, ikinci kitaba kısmet artık. Çok daha iyi bir kitap olabileceğine inanıyorum. Da keşke beni çıldırtmasaydı çiftimiz tavırlarıyla.

İsyan dolu yorumumu okudunuz. 

Bared to You, çağdaş romans türünde, yetişkin içerik barındırıyor ve  Crossfire üçlemesinin ilk kitabı. 

Not: Bared to You, Doğan Kitap tarafından Türkçeye çevriliyor. 

Puan: 3




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...