17 Ocak 2013 Perşembe

Taptaze Kitaplar #1

Fark ettim ki blogda yeni aldığım kitaplarımı hiç paylaşmamışım. Yani fuarda aldıklarımı paylaşıyorum, bazen de Facebook sayfama koyuyorum fotoğraflarını ama ayrı bir bölüm hazırlamayı akıl edememişim nedense. Bu boşluğu şimdi doldurma vaktidir.

Eveet, bugün bir adet final sınavım vardı; sınav çıkışında moral bulma umuduyla Neil Gaiman'ın İthaki'den yeni çıkan kitabı Odd ve Ayaz Devleri'ni almaya gittik ki, ne görelim? Neredeyse koşa koşa gittiğimiz, çalışanlarını ve indirimlerini çok sevdiğimiz Cağaloğlu'ndaki İthaki Yayınları dağıtımcısı taşınmış! O hayal kırıklığıyla çökmüş bir hâlde hemen yakınındaki Pegasus Yayınları'nın dağıtımcısına girdim ben de. Oradan bir süredir okumayı kafama koyduğum John Green'in Alaska'nın Peşinde'sini aldım.

Ardından Beyazıt Sahaflar Çarşısı'nda daha önce gözüme kestirdiğim Penguin baskısı, müthiş A Clockwork Orange/Otomatik Portakal'ı aldım. Eh, bu ikisini kitaplığıma dahil edince moralimin düzeldiğini tahmin edersiniz. (Neil kitaplarını da alaydım iyiydi...)





Ayrıca bugün almadım ama; geçen gün Facebook sayfamda da paylaştığım gibi; DEX'in son çıkan kitabı Ölümcül Merhamet kütüphaneme katıldı! Ahh, kapağına hayranım resmen. Hem de bir assassin hikâyesiymiş ki, hastasıyım!


Şimdilik bu kadar.

"Taptaze kitaplar" geldikçe paylaşmaya çalışacağım.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...