5 Kasım 2012 Pazartesi

Günün Görseli: Jace Dediğin Böyle Olur

"Günün Görseli" köşesinde genelde beğendiğim kitaplıkları ve kitap temalı fotoğrafları paylaşıyordum. Bu kez bir değişiklik yapayım dedim.

Ölümcül Oyuncaklar / The Mortal Instruments serisini okuyan ya da bilen herkes Jace Wayland'ı da bilir. Pek yakında ilk kitabı Kemikler Şehri'nin filmi de gelecek. Kitabın ana karakterlerinden Jace, benim de favori erkek karakterlerimden biridir. Gerek ukalalığı, kendini beğenmişliği, gerek yerinde romantizmiyle her daim gönlümde taht kurmayı becermiştir. Bu fan yapımı çizimi görür görmez hayal ettiğim Jace'i resmettiklerini düşündüm.

Jamie Campbell Bower geyiklerine girmeden, sadece altını çiziyorum: Jace dediğin böyle olur.


Oh My Jace by rararachelmarie

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...