24 Kasım 2012 Cumartesi

31. TÜYAP İstanbul Kitap Fuarı Hatırası

Bir Kitap Hayvanı'nın özünü bulduğu yer neresidir? Elbette kitap fuarı! Ben de, özüme dönmek için gerekeni yaptım ve bugün soluğu fuarda aldım.

Bu sene açık söylemek gerekirse fuarı fazla yağmalayamadım. Neden diye soracak olursanız; eh, kitaplar beklediğim kadar ucuz değildi. Mesela; Pegasus ve Artemis'den de alacağım kitaplar vardı; ancak onları Cağaloğlu'ndan daha uygun fiyata satın alabileceğimi düşünerek bu yayınevlerini es geçtim. Ama yine de eve eli boş dönmeden olmazdı.


İşte günün ganimetleri! (Üsttekilere aldanmayın, altta yan yana duranlar.)

Martı Yayınları standından, Kitap Hırsızı adlı kitabını zevkle okuduğum Markus Zusak'ın Hiç Kimse Sıradan Değildir'ini aldım. Martı'da ciltliler hariç kitaplar 10 TL idi. Yani pek bir uygun.

Arunas Yayınları'ndan Mahşerin Dört Atlısı serisinin ilk kitabı Ares'i aldım ki, kitapların çoğu 5 TL'ydi. Alamadan duramadım kitap aklımda olmamasına rağmen.

Ve tabii, hazır görmüşken Buz ve Ateşin Şarkısı'nın dördüncü kitabı Kargaların Ziyafeti'ni almazsam olmazdı! Onları Epsilon standından %20 indirimle aldım.

Son olarak ise DEX'den Başlat: Ready Player One'ı da dahil ettim kitaplığıma. Çoook merak ettiğim bu kitap tamı tamına 9 TL'ydi.


Sonuç alarak, çok fazla kitap almamış olsam da son derece güzel zaman geçirdim. Yayınevleriyle ve binlerce Kitap Hayvanı'yla iç içe olmak keyif vericiydi. Eve elim kolum dolu, yorgun fakat bol bol eğlenmiş halde döndüm.

Ayrıca, ÜKG Blog Turu gezginleriyle buluştuk ve gelecekteki blog turları için hazırlığımızı yaptık. Sürprizlerimize şimdiden hazırlanın!

Bir sonraki TÜYAP Kitap Fuarı'nda görüşmek üzere!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...